Όπως ήταν αναμενόμενο, η εξεταστική της βουλής έβγαλε πλειοψηφικό πόρισμα που ρίχνει την πλήρη ευθύνη στον τελευταίο τροχό της αμάξης, «το ανθρώπινο λάθος» των δολοφονημένων μηχανοδηγών και του σταθμάρχη, απαλλάσσοντας πλήρως από τις ευθύνες του τον πρώην υπουργό Μεταφορών, Κωνσταντίνο Αχιλλέα Καραμανλή. Η περίεργη και ύποπτη καταστροφή της τηλεδιοίκησης το 2019 και η μη αποκατάστασή της έκτοτε συγκαλύφθηκε. Το πόρισμα της Νέας Δημοκρατίας μιλάει για «τηλεχειρισμό», απορρίπτοντας όλα όσα έχουν τονίσει οι σιδηροδρομικοί και βγάζοντάς τους τρελούς και ψεύτες.

Θα υπενθυμίσουμε ότι σε αυτήν την εξεταστική μπήκαν και με πρόταση του ΚΚΕ και σύμφωνη γνώμη της Νέας Δημοκρατίας, οι ευθύνες και προηγούμενων κυβερνήσεων. Όταν είχε γίνει αυτό είχαμε προειδοποιήσει ότι αυτή η τακτική απλά θα τους βγάλει όλους λάδι – γιατί θαρρείτε πως η Νέα Δημοκρατία έσπευσε να δεχτεί με τόσο ενθουσιασμό την πρόταση του ΚΚΕ; Δυστυχώς, έβαλε και το ΚΚΕ το λιθαράκι του στη συγκάλυψη. Θα αναλάβει τις ευθύνες του γι’αυτό; Όχι. Όπως κάνει πάντα, θα πουλήσει τρέλα και συνωμοσιολογία, κατηγορώντας τους επικριτές του για «αντικομμουνισμό». Στο μεταξύ, οι πραγματικοί ένοχοι θα συνεχίσουν όχι απλά να κυκλοφορούν ελεύθεροι, αλλά να διαφεντεύουν αποθρασυμένοι τον τόπο. 

Όμως, ας είμαστε ειλικρινείς: καμία εκλεγμένη κυβέρνηση δεν είναι καιρικό φαινόμενο. Επιλέχτηκε από τον απαιτούμενο αριθμό ψηφοφόρων. Θα αναλάβουν άραγε οι ψηφοφόροι την ευθύνη τους απέναντι στα παιδιά τους, που μπορεί αύριο να είναι τα επόμενα θύματα αυτής της κυβέρνησης;

Το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας περιμένει από την Ελληνική δικαιοσύνη να αγνοήσει τις πολιτικές μηχανορραφίες της κυβέρνησης και να δράσει σύμφωνα με τα πραγματικά δεδομένα και το νόμο. Ήδη η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία έχει αδειάσει την κυβέρνηση καθώς το συμπέρασμά της ήταν ότι το δυστύχημα θα είχε αποφευχθεί αν είχε ολοκληρωθεί η σύμβαση 717 για την τηλεδιοίκηση και την σηματοδότηση. Σύμβαση που δεν ολοκληρώθηκε με ευθύνη της ΕΡΓΟΣΕ, του υπεύθυνου υπουργού και της κυβέρνησης.